aysgl330633 bebeksibiri ben sabah akşam yiyordum hatta bazen salatasını da yapıyordum hala da çok tüketirim
NilVibe bebeksibiri yiyebilmeyi çok isterdim ama oldum olası sevemedim ve haliyle hamileyken hiç yiyesim gelmedi 🥹
denizkavsal Avokado yiyeceğim diye kendinizi zorlamanıza gerek yok. Avokado sonuç olarak sağlıklı yağ ve lif içeren bir besin. Benzer içerikli damak tadınıza uygun başka yiyecekler de yiyebilirsiniz. Ben mesela zeytin, kuru yemişler ve muz tercih ediyorum.
burcuo bebeksibiri Valla ben her gün yiyorum, çeyrek avokado yerdim önceden şimdi ise yarım yiyorum kahvaltılarda. Ama illa avokado yemiş olmak için değil, başka çoğu şey dokunduğu için yiyemiyorum, o sebeple sağlıklı yağ yemiş olmak için yiyorum.
Superisibeyza bebeksibiri her gun . Bir saklama kabına tuz limon zeytinyağı ile ezip dolaba koyuyorum hergun ekmeğe sürüp yiyorum