bebeksibiri Balık yağı vermişti doktorum. Tek takviyem oydu. Onun dışında üç ana öğünümde karbonhidrat/protein/yağ gibi makro besinlerime dikkat ederek yapardım. Aralarda yoğurt kefir ceviz meyve her gün yerdim. Çok kasmadan kendimi çok sıkmadan canımın istediği şeyleride yedim tabi 🙏🏻✨