Nryseda imkansiz demek istemiyorum ama yanilma cok var ultrasonda yanilma payi oluyor bunj yasamis biri olarak 39 haftada ultrason da 4.200 cikti sezeryana alindim oglum dogdu 3.850ydi ultrasonda oysaki 4.200 du 3.850 dogdu 🤣oyuzden yanilma payi cok cok yuksektir .