tsknbbk minekc bende perşembe günü çektireceğim heyecanlıyım inşallah hsgden sonra hamile kalanlardan oluruz
minekc Süper ben boşuna 12 bin verip ilkini normal Hsg çektirdim. Direk echomar yada sonomed daha mantıklı tıkalıysa bile açabildikleri için inşallah sizin de güzel geçer ben titredim korkudan ama şükür acı olmadı bi his oluyor ama korkutucu değil
atesvesu Rmys9691 merhaba tabi ki bahsederim. 2018 yılında Haziran ayında regl sonrası rahim filmi çekti doktor hsg de bir sorun yoktu tuplerim açıktı rahim şekli duzgundu doktor korunmaniza gerek yok dedi 1 kere korunmasız ilişki ile yumurtlama günümde hamile kaldım şimdi 7 yaşında 💕