minekc olabilir denk gelmiş olabilirsiniz bize tüp bebekten baska bir care yok demislerdi tam tüp bebege baslayacagim regl olmayi bekledigimde hamile olduğumu öğrendim. Ama bebegimi kaybettim kurtaj oldum. O bebeğim heralde yolumuzu değiştiren bir mucizeydi. Sonra demekki tam tıkalı değilmiş dedik. Tekrar bi bakalim dedik. Tekrar baktığımızda gercekten tam tıkalı olduğunu gördük. Ve hamd olsun ki acildi. Vaktini bekliyor diyorlar ya iste, Allah geciktiriyor vaktini bekletiyor. Sebepti iste bu senin de aylarini benimde aylarımı alan. Sonra daha net anlıyor insan. Ben tedavi olacağım hastanede su anki doktorumda oldum ikinci hsg yi. Cevat bey ile görüştüm o da bakip tikali ama acilma ihtimali var demişti ona gidecektim ama fikrimi değiştiren birkac yorum okuyup burda islem olmaya karar verdim. Cok sevindim sizin adınıza insallah guzel haberlerinizi alırız 🫂🌸