Ben mama ile besliyorum 40 günlük ilk zamanlar mama+anne sütğ olarak ilerliyoduk hemşireler hep şırınga ile verdirdi. Canıma tak etti şırınga ile vermek direkt biberona geçtim çocuğum sarılık oldu. Biberon en rahatı. Philips kullanıyodum 1 numara ucu olan asla bitiremiyodu başlık 2 ye geçtim gene bitiremedi lansinoh aldım memnunum ben