zelih8a8wa kesinlikle başlayın.İlk kızımda resmen can çekiştim kan karışıyordu sütüme düşünün.2.kızımda 1.5 ay kala krem sürmeye başladım ve doğum sorası hemen gümüş kapak kullandım ve 0 acı kanama.Bu arada biberon işide bi tane bulunsun ilk 3-4 gün meme mama olarak gittim.İlk kızım emmemişti belki bu da öyle olur diye gidip 1.500 tllik biberon aldım ama çok pişmanım öylece duruyor emzikler öylece duruyor asla emmiyor