21+3te kasım ayında ani bir şekilde kaybettim ben de kızımı, meğer rahim ağzı yetmezliği varmış. 3 ay sonra hamile kaldım. Sizi çok iyi anlıyorum. Rabbinize sığının, cennete alınmanız için naz yapacak inşallah, şefaatçi oluyorlarmış. Kuran meali okuyarak iyileşmeye çalıştım hep.
şu an 2 aylık hamileyim, serklaj atılacak zor bir süreç gibi anlatılıyor ama ben tamamen Allah’a teslimim.
Size iyi gelecek şeylerle ilgilenin, gereksiz insan kalabalığı iyi gelmemişti bana. Rabbim acınızı unutturacak güzellikler bahşetsin😔🙏🏻