keleebeeekkk ayse_000 anlamadığım şey ilk gebelikte sıkıntı olmuyor ki kan uyuşmazlığı bilinmese bile ikinci bebekte sıkıntı olur bunu etkilemez önceden düşük vs yoksa
ayse_000 keleebeeekkk önceden kimyasal var bi tane ki kendi kafamdan uydurdugum bisey degil burdaki doktolar söyledi
ayse_000 hilalaselll4 çok zor ama dayanmak bir sürü kıyafet almıştım giydiremedim oğluma herkesin odasından bebek ağlama sesleri geliyor ben bebeğimi göremedim bile
keleebeeekkk ayse_000 bundan sonraki gebeliği perinatoloji takip edecek allah sabır versin 6haftalık sağlıksız gebelik bile çok etkilemişti beni bunu kimseye yaşatmasın saçma sapan bir ihmal nelere sebep oluyor işte
0925 ayse_000 basiniz sagolsun rahim açılması yaşamış olabilirsiniz bende yaşadım aynılarını sonraki hamileligim dikisli oldu yazmak istedim
ayse_000 Cnbyyyyyyyy evet ilk gebelikti bende bilmiyorum niye bakmadıklarını doğum sonrası ameliyata aldılar orda öğrendim kan grubumu
aysgl330633 ayse_000 öyle deme hani karşılaştırmak gibi olmasın ama ben üç tane kaybettim anlıyorum seni umarım tez vakitte sağlıkla gebe kalırsın tekrar💕