gulg6 miniginannesi__ hissetmekten çok gözlemliyorum mesela bayağı aşağıda duruyor karnım . birde kasığımda baya baskı var oda büyümesinden kaynaklıymış ilk gebeliğin olduğu için ben pek bilmiyorum açıkçası . ama benim karnım yumuşak
kubra1238 gulg6 doktoruna bundan bahsettin mi birde kasılmaların oluyormu bende hep aşağı baskı hissediyordum kasılmalarımdan bahsettim doktorum vajinal ultrasonla baktı plesanta rahme çok yakın dedi 2 gün hastanede yattım bir baktır istersen için rahat etsin
gulg6 kubra1238 doktoruma anlattım baktı ama kasılma yoktu sadece baskı hissi oluyordu oda büyümesinden kaynaklı olduğunu ön gördü .