mervein14 bende öyle hissediyorum hala şuan 31+5 hemen hemen aynı sayılırız .
dün kontrole gittiğimde bir sıkıntı olmadığını söyledi doktorum kalçası kasıklarımızın hemen üstünde olduğu için ve artık büyüdüğü için normal bir durummuş yani aslında bizim hissettiğimiz karın aşağıda olması değil bebeğimizin büyünesiyle oluşan baskı hissiymiş .🥲 içim rahatladı benimde