16 da net hissetmeye başladım ben dışarıdan da gözükecek şekilde ama bunun sebebi zayıf olduğumdan kaynaklı şuan 22+2 deyiz dursa da uyusam dediğim zamanlar oluyor. Herkesin hamileliği farklı oluyor yakında hissedersin sende sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🌸