lared 17 hafta olduk hareketleri hissetmedim daha ya var mı benımle ayni haftada olup hisseden-hissetmeyen
Gokturkmom_ lared 18+0 da en net hareketini hissetmiştim.Öncesinde de ufak ufak var gibiydi ama emin olamıyordum.
bahardefne lared şu an 19+5 im ilk hareketlerini 17+3 te hissettim ilk gebelikte biraz geç hissediliyor benim 2.gebeliğim
neznaz787gmailcom lared bende aynı 17 haftalik hala tik yok ama bir kac hafta oncesinde sanki pıt pıt birsey hissettim ne olduğunu anlayamadım 😄
beti__ lared 17+5 haftalığım 2 gün önce hissettim sanmıştım kontrolde söyledim doktoruma bagırsak hareketlerindir birkaç haftan daha var hissetmeye dedi 🥲
sevlly lared benimde ilk gebeliğimde 17 den sonra hissetmiştim şuan 2. Hamileliğim 15+5 teyim 2 gündür çok hissediyorum hatta karnımı elleyince hareketleri net belli oluyor her hamilelik farklı oluyor işte sağlıkla kucağınıza alırsınız inşAllah 🌸