HakanKemal annekiz6141 Esim gördü hareketlerini korktu tövbe bismillah bu ne içerde kiminle kavga ediyor bu dedi🤣🤣🤣
annekiz6141 HakanKemal büyük kızımda oyleydı ya 😂 korkuyordum ben kordonunu dolayacak kendıne dıye 😂 bu kızcem uslu ama yerım ya vuruyor vuruyor duruyor sakın bi bebek olcak galiba 😂😂😂
HakanKemal annekiz6141 ilk kızım ne güzel hamilelikte beni prenses gibi hissettirdi gece uyuturdu ama oğlum içeride kavga ediyor 😂
annekiz6141 HakanKemal benımde tam tersi bende büyük kızımda uyuyamazdım hıc 😂😂😂🙊🙊🙊 bu pıtırcıgım ama sağolsun yormuyor benı ay şuan bile uykum geldi bıde paso uykum gelıyor benım 😂🤣🤣
_pearl annekiz6141 😂😂😂😂kız hiç gülesim yoktu benimde dün detaylı ultrasonum vardı elleri yüzündeydi utangaç bir oğlan diyodu doktor hep solumda benimde
elifsn23 isilyus maşallah gebelik şekeri falan yok değil mi benim de önde gidiyor o yüzden soruyorum 🤍
isilyus elifsn23 yok 3 gün önce yaptırdım temiz çıktı çok şükür. Doktor sadece biraz tontiş bi bebeğin olacak dedi 😍
Momlife_ annekiz6141 teşekkür ederim gitmedim geçmeseydi giderdim de büyüdükçe oluyormuş gerildiği için baskı yapıyormuş
Sevimlimom annekiz6141 49 kaldı gozukuyo sezeryan olduğu için erken oluyor zaman gerçekten çok hızlı 🥰