Merhba kızlar bende fetal dna yaptırdım henuz sonuclar cıkmadı doktorum bana ıkılıden sonra yapmamı ıstedı cunkı sonuclar 1/101 cıkmıstı orta sevıye dedı ama degaylıda hersey cok guxel cıkmıstı ense burun kemıgı falan gayet guxel dedı ama ınsam yınede endıse edıyor boyle olup temız sonuc alan coktur demı