seeviim kurkmantosuzmadonna normalde 3 günde bir kulanıyorum bazı hafta hiç kullanmıyorum değişiyor yazın kullanmam bence ama
demirrleydi_ kurkmantosuzmadonna benim kızım balık seviyor yiyiyor hiç kullanmadım ama bu aralar iştahı baya azaldı yemiyor bende arayıştayım
kurkmantosuzmadonna seeviim teşekkür ederim. Ya ben de alıp almama arasında kaldım. Çünkü bazıları yazın ağır oluyor içilmiyor vs demiş de.
hasmom kurkmantosuzmadonna Ben oğluma 1 yaşından beri kullanıyorum şuan 4 yaşında hala kullanıyoruz Easy Fishoil jelibon olanları daha rahat yiyebiliyor aromalı olduğu için
_gecekusu kurkmantosuzmadonna benim kızım başlık hiç yemiyor doktor da hiç önermedi bende merak ediyorum aslında bi randevu alıp götüreyim
seeviim kurkmantosuzmadonna yazın çok meyve sebze var ben de yazın vitamin kullanmıyorum kişisel tercih olarak