Cadoloz 86 kiloydum ama benim pkosum dirençliymiş öyle dedi doktor o yüzden hiç oluşmadı, çift doz kullanmama rağmen bir yumurtam bile gelişmedi. Ama sonra 7 kilo verdim sadece, kendiliğinden hamile kaldım bebek olayını takmayı bıraktım, çalışmaya başladım, her gün sadaka kutusuna bir lira iki lira attım gittiğim marketlerde, belki o yüzden bilmiyorum ama takmadığım için olduğuna eminim kendiliğinden gebe kaldım. Allah en kısa zamanda size de nasip eder inşallah 🤲 Bu dünyada pkoslu olup çocuğu olmama ihtimali en yüksek olan insan bendim emin olun başka sağlık sorunlarımda vardı çünkü. Ama bakın oldu Allah nasip etti ne olur sizde üzülmeyin, kilo vermeye çalışın biraz sadece şuanki ağırlığınızın yüzde onunu kaybetmeniz bile inanılmaz fark yaratıyor. Ama en çok stres olmamak etki ediyor sanırım.