Ben pkosun nasıl zor oldugunu bilirim her yönden.
Ben hiç bir ilaç takviye kullanmadım,kan değerlerimde kötüydü açıkçası bu ay tedaviye başlamak için gidecektim hastaneye eşim spermiogram testi bile yaptırdı,ben adet olmayınca tarlusal aldım nolur nolmaz diye de test yapıyım dedim.hic ihtimal vermiyordum test pozitif çıktı 🥲 8+6 da hamile olduğumu öğrendim.en son 2023 de tedavisiz hamile kalmıştım,demek istediğim gerçekten pkoslular hamile kalabiliyormus,ve şuna bı kez daha şahit ve emin oldum,Allah varlığını ve birliğini mutlaka en doğru zamanda bize hissettiriyor💕.doktor tedavisiz olmaz asla dediğinde doktora inanmıştım,nerden bilebilirdim mucize şekilde 2 aylık yavruyu içimde besleyip buyuttugumu🌼
Kadın olarak stresle baş etmemiz gercekten çok zor,Allah yardımcın olsun inşallah benim bu yasadigim mucizeyi sende enn kısa zamanda yaşarsın.Doktorlar ilaçlar bu işin bahanesi gerçekten,asıl olan yalnızca Rabbimiz.🫂verecek olan odur.yeterki isyan etmeden beklemeyi bilelim 😘