Alyamerve Nalkan sen bendem oncemisin kız bnmde cumaydı son gittiğimde pzrt dedi pzrrt kendı doktprum nobetci ondan dedi galıba:)
Eymnm Aybukeshn Ben ilk bebeğimde belirtilerim yoktu günüm geçiyordu 22 saat suni sancı çektim acılmam ilerlemedi acil.sezeryana alındım bunun için ikinci bebeğim planlı sezeryan olcak🤗