Sensam BMA Bn daha 33 haftalık oldum da merak ettim kaçıncı haftada alınıyor 40ı tamamlamak bebek için daha sağlıklı olur gibime geldi ☺️
Aylinannesi Alyamerve doktorun dediği tarihe göre 39 dan gün bile alıyomusum ama ben hesaplayınca daha 37+3 oluyo 🤷🏻♀️ Dolmuyo ya usg ye göre bile dolmuyo erteler inslaah
Bnarinn Zorunlu sezaryen yaptım ben ama keşke yapmasaydım dediğim tek şey sanırım , normal Doğumun gözünü seveyim. Korkutmak istemem sizi ama İnan’ın benim Ayağa kalktığımda söylediğim laf ben birdaha doğurmam oldu. Dünyam sanki öyle gecicek gibiydi.
Sensam Bnarinn bende normal isterdim ama bende panik sorunu var oda tansiyon sorununu beraberinde getiriyor bebek için bu kararı almak zorunda kaldım
ZeynepSemegirAkkurt Kızlar ben devlet hastanesine gidiyorum orada da planlı sezeyim seçeceğimiz var mı
Hzlensr ZeynepSemegirAkkurt sezaryan istekli bir sekilde sadece Özel hastanede yapabiliyirsn canm maalesef ondada dogum olmadan devlet hastanesine psikolok bölümüne muaney olup dogum korkum var vs. Gibi bir rapor alman lazim çünku özelde olsa seni devlet bölümnde bu tür rapor almadan artk yapmıyorlar
Hzlensr ZeynepSemegirAkkurt devletten rapor alacaksn özelde de dogum yapabilmek için devlet hastanesi zaten kesinlikle zorunlu olmadan yapmıyor sezaryan
Bnarinn Sensam merak etmeyin aynı sorunları yaşadığım için oldum zaten , sakinleştirici 4 kere vuruldum. Ama sonrası resmen ızdırap ölümdü yani öyle kalıcam sandım zaten o lohusalıkla iyice deli oluyorsun
Nalkan Sensam cnm bana 36.haftada günümüzü verdi doktorum cuma günü sezaryen olucam inşallah 38+2 de oluyoruz
Alyamerve Nalkan sen bendem oncemisin kız bnmde cumaydı son gittiğimde pzrt dedi pzrrt kendı doktprum nobetci ondan dedi galıba:)