sudeborakk Kızlar selam herkese nasılsınız? Nasıl gidiyor hamilelik burada dertleşelim 🤍 Tahmini doğum tarihiniz nedir? Benim uygulamaya göre 10 Ekim doktorum da aynı şekilde verdi tarihi🥹🫶🏻
semraaaaaaa sudeborakk merhaba cnm benim de Ekim sonu görünüyor 9 haftalık olduk bugün ikinci bebişim bu 4 yaşında bir oğlum var ikili test vs yaptırdınız mı sizin kaçıncı bebiş
aycanu16 18 ekimm ama sezeryan olduğu için erken olabilir dedi ekim başı gibi tahmin ediyoruz 💜 cinsiyet merakındayız😍
htcbnbn Benimde ekim sonu, 26 ekim gibi gözüküyor uygulamada çıkan o , doktor kontrolümü bekliyorum sabırsızlıkla…. Zaman nasıl geçecek acaba
htcbnbn sudeborakk maleseff bir şey söylemedi,daha çok minik diye sanırım ama tahminimce gittiğim kontrolde 2li tarama yapacak ve ben istersem bi tahmin söyler diye düşünüyorum Sizin söyledi mi
sudeborakk htcbnbn bana ikili taramadan ziyade fetal dna önerdi ama yaptırmayacağım yaptırsaydım kesin öğrenirdim bu haftalarda 12 hafta olacak yarın zaten fetalde çıkıyor cinsiyet. Ama zaten 14. haftada gel cinsiyeti görürüz dedi artık 2 hafta daha sabredeceğim😅
yenianneoluyorumben34 Merhaba kızlar 11+5 olduk bizde doktorum ve uygulama 13 Ekim veriyor Rabbim sağlıkla kucağımıza aldığımız günlerimizi nasip etsin 💕💕
sudeborakk yenianneoluyorumben34 1 gün var aramızda hafta olarak 🥹💗 amiinn sağlıkla gelsinler miniklerimiz🫠
yarencan11 yenianneoluyorumben34 Bende 11 +5 27 eylül ila 5 ekim arasına denk gelicek tahmini bizim ikinci doğum hem sezaryan hemde tüplerimi bağlatcam için 13 haftalıkken 2 taramayı yaptırıcam bakalım cinsiyeti görebilcekmiyiz benim kızım 6 aylıkken göstermişti 🤣 umarım öle olmaz
damla644 Merhabaa uygulamaya göre 12 Ekim ama nasip tabi ☺️ pazartesi tarama testi için gidicem inşallah cinsiyetide öğrenirim ilk hamileliğimde 12. Haftada öğrenmiştim 😊
sudeborakk damla644 cinsiyeti öğrenince bize de haber verin 🥹 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize
sudeborakk semraaaaaaa şuan 11+6 dayım canımm ikili üçlü tarama bu haftalarda yapılıyormuş ama ben yaptırmayacağım fetal de yaptırmayı düşünmüyorum açıkçası. İlk hamileliğim bu sağlıkla kucağımıza alalım inşallah🫶🏻
damla644 sudeborakk tabikide söylerim 2 gün varmış aramızda 11+4 benimde ☺️ inşallah hepimiz sağ salim sağlıklı şekilde alırız kucağımıza
aycanu16 Benimde 18 ekim ama sezeryan olduğu için daha erken düşünebiliriz dedi doktorumuz ekim başı gibi inşallah 10+5 iz şuan cinsiyet merakındayız 🥰