1melekannesi3858 Aranızda Ülker gofret sevmeyen var mı gibi bir soru olmuş 😅😅 herkes oynuyormuş ben onu daha çok erkeklerin oynadığı bir oyun sanıyordum 😁😁 Ama biraz tehlikeli mesajlaşma özelliği vardı galiba onda bi tanıdığımızın başına kötü bir olay gelmişti de ordan biliyorummm