Ben yaptırdım. 12 bin tl idi ikili test randevusu bir türlü alamamıştım özelde de pahalıydı ikili test arada çok fark olmadığından çıksın aradan dedim. Ama bence ikilide sonuç riskli çıkarsa para verip yaptırmak mantıklı. Bence çok da gerekli değil. Bi cinsiyeti erken öğreniyorsun işte daha net.