jalepone ilk zamanlar kundak yapın tavsiyem çünkü sürekli kendilerini uyandırıyorlar, esniyorlar rahat durmuyorlar birde sarılınca kendilerini güvende hissedip uyuyorlar zaten kundağı da 100 keree bozuyodu benim oğlum 😅 2.5 aylıkken iyice ellerini çıkarmaya başlayınca uyku tulumuna geçtim evimin sıcaklığına göre 1 tog aldım uzun kollu içine hiç bişey giydirmeden onunla yatırıyorum üstünü de örtmüyorum