jalepone hayır canım o kadar da değil 😅 kolları açık olduğunda risk görüyorlar ama kundak zaten kollarını hareket ettirip kendini korkutmasın diye yapılıyor o yüzden açıp kendini kapatamaz. Büyüyünce artık kundak falan yapılmıyor ve üstü örtülmüyor. Sakin bir bebekse örtülür belki ama benim oğlum gibi yatakta fır donuyorsa uykusunda bile, o zaman uyku tulumu şart oluyor 4-5 aydan sonra 😅