_prenses_annesi Anonim90 yenı doğum yaptıysan Önuzumdeki ay yatar paran hemen yatmıyor Ben 2 martta yaptım 30 nısan gıbı yatacak
ebrargrbz Anonim90 hayır hesap açmaya gerek yok kimliğinizle alabiliyorsunuz halkbankasından ilk öğretmenim ailem diye bir uygulama var o uygulama üzerinden ödemenin yatıp yatmadığını görebiliyorsunuz
gulcegul E devlete tanımlı halkbank hesabımız var mesela direk ona mı yatar acaba yoksa illa bankaya mi gitmek gerek?