Anonim90 Kızlar doğum yapalı 1 hafta oldu .Başvurdum onaylanıp onaylanmadığını nasıl öğrenirim 2.çocuğum .adımları neler sadece başvuru yapmak yeterli mi para nereye yatıyor
Hatice_00 Anonim90 bana mesaj gelmişti bir hafta değil iki haftada geliyor sonuç genelde ayrıca e devletten bakabilirsiniz
deletedmom43191 Anonim90 hayir devlet senin kimlik numarana yatiriyo oyle hesaba falan gerek yok vezneye git kimligini ver dogum parami alacaktim de veriyolar
ebrargrbz Anonim90 hayır hesap açmaya gerek yok kimliğinizle alabiliyorsunuz halkbankasından ilk öğretmenim ailem diye bir uygulama var o uygulama üzerinden ödemenin yatıp yatmadığını görebiliyorsunuz
Anonim90 deletedmom43191 şuan mesela 1hafta oldu doğum yapalı.bankaya gitsem alabilir miyim .yani yatıp yatmadığını da anlamadım ben ashb den mesaj geldi sadece
QueenBahar_ Anonim90 ben doğum yaptım başvurum hemen onaylandi ama param hemen yatmadı mesela 5 ocakta doğum yaptım Şubat sonunda para yattı
_prenses_annesi Anonim90 yenı doğum yaptıysan Önuzumdeki ay yatar paran hemen yatmıyor Ben 2 martta yaptım 30 nısan gıbı yatacak
250199 QueenBahar_ siz mi gidip sordunuz benim ilk doğumum 2 martta yaptım doğumu başvuru onaylanmış ama ödeme ile ilgili detayları nereden bakıyoruz
QueenBahar_ 250199 aşkım ilköğretim uyg indir çocuğun isimine bas ödeme listesi çıkıyor yada 144 ara onlar sana Bilgi verir zaten Ama mutlaka ailem ilköğretim uyg indir
250199 QueenBahar_ indirdim canım ödeme listesi bulunamadı diyor yani bu daha yatmamış mı demek oluyor
htcbyrmblc İlk çocuk ile ikinci üçüncü çocuk aynı olmuyo ilkte bir seferlik para aliyosun o adına yatiyo pttdrn girip cekiyosun ama ikinci üçüncü 5 yıl boyunca yardım alacağınız için kart cikiyo