kızlar selam öncekikle umarım hepimiz sağlıklı bir şekilde bebişlerimizi kucağımıza alırız ben şu anda 5+4 üm yarın inşallah kese için doktora gideceğim yeni beta verdim 4000 çıktı daha önce 2 kimyasal geçirdim birinde kese gözüktü sonra düşük oldu birinde kese gözükmeden oldu neden olduğuyla alakalı test yapınca pıhtılaşma çıktı gebeliği öğrenir öğrenmez kan sulandırıcı ve progestana başladım umarım yarın keseyi görürüz çok heyecanlıyım nolur dua edin