kps dfb 6+2yiz bugün kuzum daha yeni atmaya başlamış biraz zayıf dedi belki sen gümbür gümbür duyarsın 🌸
meryys kps Bizimde bugün öyle dedi doktorumuz biraz yavaş zayıf dedi, 6+0 olduk bizde. İnşallah haftaya gümbür gümbür duyarizz
kps meryys inşallah daha yeni başladığı için öyleymiş pazartesi tekrar kontrolüm var umarım daha iyi duyarız mutlaka haber veririm 🥰👼
Selmaselim Bende 8+4 oldum bugün keseyi 5 haftalıkken gördük kalp atışı için 6+3 de gitmiştik ama duyulmamisti karından bende 8+0 da gittim ve çok şükür kalp atışını duyduk
meryys kps Cook sevinirim 🤩🤩 bende haftaya cuma gideceğim, zaten riskli gebeyim resmen diken üstündeyim sakin kalmaya çalışmaya çalışıyorum 😂
Sari_1717 umuut bende 4+5im umuut Haftası ve günü aynıyız ne zaman doktora gidilmelidir bende daha gitmedim ilk benimde
elmasgulsen 8+0 ve hala hastaneye gitmedim biraz daha geçsin öyle gitmeyi düşünüyorum siz de eşinizi bekliyormusunuz kalp atisini dinlemek için
dfb 5+5 de Açık pembe hafif kırmızımsı şeklinde lekeler geliyor normalmidir sizlerde oldumu böyle erken dönemler de
beko2325 dfb hamilelikte gelen lekeler ciddi olabilir ama yerleşme kanaması da olabilir. Doktorunla konuşmanı tavsiye ederimm💖 ama açık lekeler olduğu için bence korulacak bişey olmayabilir tabi doktorun kesin tanıyı söyler 💖
2presesAnnesi3cubebek kps Allah’ım sağlıklı evlat nasip etsin kalp atışını bende salı günü gidicem inşallah duyarım 6+1 şuan salı günü 6+5 olacam insallah bende hayırlısı ile duyarım kalp atışını biran önce salı gelsin istiyorum