_ebrugenc Ben ne Asel ne lina koymak istiyorum eşim tutturdu ama Zeynep ismi bana da sıcacık geliyor bu durumla nasıl başa çıktınız anneler bana yardım edin ya
heyecann2 _ebrugenc asel lina şuan kızımın ismi mutluyum ama çevremde bu kadar Zeynep olmasa önceliğim olurdu Zeynep elif gibi isimler
_ebrugenc Çok şükür eşimle Zeynep Asel isminde anlaştık 😅 Sağolsun kırmadı beni Ama sizlerde sağolun annelerim hepinize teşekkür ederim 🙏🏻