Sizce anneler hangi isim daha güzel
_ebrugenc Asel lina 🌸
_ebrugenc bence zeynep Asel
_ebrugenc Asel lina
_ebrugenc ay bende Asel koycam kızımın ismini sağlıkla gelsin 🥹 Asel Lina daha güzel
Asel Lina 🌸 kızımın ismi
5 çocuktan 3 ü lina ya da asel şuan bana Zeynep asel daha sıcak geldi doğrusu
Asel Lina 👍
_ebrugenc sadece Zeynep bence 🤍
_ebrugenc Asel Lina🌸
Asel Lina 🧡🧡
_ebrugenc Asel Lina ✨🩷
_ebrugenc Zeynep asel olsa yer degışıkliği olsun
_ebrugenc Asel Lina diyeceğim ama çok fazla Asel var artık herkes aynı ismi koyuyor 🥲
_ebrugenc asel Lina🌸 Bence Bende kızımın adını Asel Ravza🌺 koyacağım
_ebrugenc asel lina güzel bende asel zümra koyacağım inşallah
_ebrugenc zeynep lina :)
_ebrugenc aseli artık bi salın direkt cennet koy illa cennetten birşey istiyorsan 🤣
Hatice_00 milletin kararlarını karismamalisiniz bence isteyen istediğini koyabilir 🙄
_ebrugenc sadece Zeynep