aleyna123f çok teşekkür ederim Rabbim sizin de bebişi kucağınıza sağ Salim almayı nasip etsin işte sürekli stres altındayım kafamda çok kuruyorum bu sebepten dolayı da inip yükseliyor inip yükseliyor ister istemez birşey olur mu diye korku altına giriyor insan ilaçlarımı 2-3 gün mecburiyetten aksaltmıştım daha da yapmadım düzenli kullanıyorum