Nese_ aynen öyle canim bnim sıkma canını hersey olucağına varır demkki gerekli görülmüş ama bi yandanda bu şekilde araştırmaları güzel bisey kaliteden öte Rabbim nasip ettikten sonra hersekilde olur üzülme 🤗 ben o sekilde kalitelerini hic bilmiyorum şahsen bana dediler ki kaliteli gayet iyi dediler 7tane dondurdular ama 5a mıdır 4 bmidir hic bilmem yani ama bilmemek daha iyi sanirim stres yapmıyorum enazindan oyüzden sende takma her nasip vaktine esirdir inaniyorumki bizide anne diye çagıran bi evladımız olucak birgün 🙏