Sbl91nht rica ederim. o tamamen nasip. Bazısının 3.gün 2 embriyo transfer ediliyor ikisi de tutabiliyor. Bazısının 5.gün transfer ediliyor hiç tutmuyor. Nasip yani. Benim de 2.tüp bebeğim. Embriyolar 5.güne gidemeyecek diye 2sinde de 2 tane 3.gün embriyosu transfer edildi taze transfer yapıyor benim dr hep. İlk tüp bebek negatif. Bu da negatif muhtemelen. Birkaç kez leke geldi çünkü. Pazartesi kan vericem 11.günümde.
Bol moralli olmaya çalışın. Kabak çekirdeği, ananas, mevsim meyveleri, istirahat. Bunlar tutan arkadaşlardan duyduklarım. İnşallah hayırlısı olur, Allah rast getirsin 😊