aslnmelike03 canım bende ona gidiyordum hamile kalmadan önce ama yanında Hande diye bir kadın var ondan hiç memnun kalmadım eşimle sürekli bizim randevu saatinde gelirdi. Bizi aşılama ya da tüp bebeğe yönlendirmek için çok çabaladı fertillife da. Öyle olunca biz bağımızı tamamen kopardık. Elçim hocanın kendisini çok seviyorum ama o kadın yüzünden gitmedim. Bide şöyle bir şey var senin randevu saatin belli ama tüp bebek hastası randevusuz geldi öncelik onun oluyormuş falan diye duydum. Bide şöyle bir şey var doktoruna istediğin zaman ulaşabilmekte çok önemli olduğunu düşünüyorum 🙏