mommycilik Yakınlarda doğum yapan var mı elçim hanıma gidiyorum çok memnunum doğumunı yaptıranlar nasıldı sezeryan normal merak ediyorum
hzl_hzl Ben de merak ediyorum doğum ücretleri ne kadar park hayatta ve Elçin, Seda ikisinde de doğum yapanların yorumlarını merak ediyorum
melos3006 hzl_hzl arkadaşım 18 şubatta Seda hanımda doğum yaptı inşallah ben de Seda hanımda yapacağım Doğum ücretleri doktordan doktora değişmiyor diye biliyorum sezeryan 42500tl vajinal doğum 39000tl diye hatırlıyorum
sevmuh11 hzl_hzl şuan normal doğum 1 gün yatışlı 35bin tl, sezeryan 2gün kalmalı 42500tl. Mayısta ücretler güncellenecekmiş. Sadece doktorların muayene ücretleri farklı doğum ücretleri hepsinde aynı🙏 Ben Seda hocaya gidiyorum çok memnunum.
sevmuh11 turkan68 merhaba canım, ben Esra Özgül’e yaptırdım yenilerde 7bin tl muayene. Çok memnun ayrıldık. Her şeyi detaylı bir şekilde inceliyor. 40dakika kadar sürüyor ultrason