gogebakk 3 temmuzda 11+1 haftalık bebeğimin 10 gün öncesinde karnımda kalbinin durdugunu öğrendim acil kürtaj yaptılar. Ekim ayında yeniden hamile kaldım. Düşükten sonra folat12 kullandım sadece düzenli kan tahlili veriyordum zaten cnku kronik trioid hastasıyım. Şu an 23+5 haftalık hamileyim rabbim nasip ederse temmuzda oğlum olacak 🧿💙😇 hayat ne garip temmuzda bir evladımı kaybettim bir sonraki temmuzda kucağıma bir evladimi alacağım inşallah 🙏