gogebakk Kızlar Kasım ayının başında düşük yaptım şimdi 6 haftalık hamileyim doktora gittim ama bana bi öneride bulunmadı progestan falan vermedi sordum gerek yok dedi bu durumu yaşayıp sağlıklı gebelik yaşayanlar tecrübesi olanlar varsa lütfen bana yazabilir mi
karamel008 gogebakk Ben de kasım ayında kalbi durduğu için kürtaj oldum şu an 7 haftalık hamileyim progestan başlattı doktorum 3 kutu kullan dedi ve kan pıhtılaşmasını önlemek için ecoprin kullanıyorum canım
aysgl330633 gogebakk doktor önermediyse bi bildiği vardır ben üç düşük yapmıştım dördüncü gebeliğimde kullanmıştım
2bebisannesyim gogebakk ben ağustosta düşük yaptim aralıkta gebe kaldim tekrardan başlarda doktor ilaca gerek yok dedi ama 9 haftada lekeleme oldu ilaç başladı şu an bi sorun yok sağlıkla kucağınıza alın ins
burcinmat gogebakk 3 temmuzda 11+1 haftalık bebeğimin 10 gün öncesinde karnımda kalbinin durdugunu öğrendim acil kürtaj yaptılar. Ekim ayında yeniden hamile kaldım. Düşükten sonra folat12 kullandım sadece düzenli kan tahlili veriyordum zaten cnku kronik trioid hastasıyım. Şu an 23+5 haftalık hamileyim rabbim nasip ederse temmuzda oğlum olacak 🧿💙😇 hayat ne garip temmuzda bir evladımı kaybettim bir sonraki temmuzda kucağıma bir evladimi alacağım inşallah 🙏
hilalaselll4 gogebakk yok canım sadece folik asit kullanıyorum o kadar acildeki progestan yazmıştı kullanmadım hiç
rabiaduru1 Valla ben 3 düşük yasadm. Snra saglklı seklde hamile kaldm dogdu. Şimdi yine hamileym 4 aylık. Drlar progestan verse de gebelik saglıklıysa tutunuyot saglıkszsa ilacı verse de düşüyor. Daha önce kullanp da düşğk yaptgm da oldu.
gogebakk rabiaduru1 başka bir tavsiye falan verdiği oldu mu şu an stres yapmak istemiyorum o yüzden dua ediyorum dikkat ediyorum kendime sadece
gogebakk aysgl330633 anladım canım sağolasın ben sordum hocaö vermeyecekmisiniz diye şu an değil ileride gerek olursa veririm dedi
eyedentity Ben de iki düşük sonrası şu an 6 haftalık hamileyim, doktor folik asit hariç hiçbir şey kullanmana gerek yok dedi. Pazartesi günü kalp atışı için gittiğimizde tekrar soracağım.
gogebakk eyedentity teşekkür ederim bana da bilgi verir misin rica etsem o güzel sesi kalp atışını dinle inşallah yüreğin rahatlasın
eyedentity gogebakk kalp atışını duyduk bugün çok şükür, doktor yine folik adit hariç hiçbir şey vermedi, bir de bulantılarım çok arttığı için prilam verdi o kadar.