baharsst nevin34 18 martta regl olacaktım. 14 mart 26 idi 19 mart 510 olmuştu 23 martta muhtemelen 2000 olmuştur. 4+5 idi 23 martta.
baharsst nevin34 4+5 de vajinal ile baktı evet. 1 nisanda cagirdi. 6+0 olacak 1 nisanda. Bakalim bebis gorunecekmi
nehirkalkan0772 Bende bugün gittim 6+1 oldum ultrasyinda kese gözüküyor ama bebek gözükmüyordu bugün tekrar kan verdik beta 9034 çıktı kaç haftada görünmeli bebek ve kalp atışını dinliyemedik
nehirkalkan0772 Benim ilk hamileligimde 5 haftalikti kalp atışını dinledik herhangi bir sorunla karşılaşmadım ama şuan ki gebeligimde kese gözüküyor kesenin içinde bebek gözükmüyor ve kesenin yanında kanal kanamami ne diyrolar o vardı bu durumu yaşıyan oldumu
baharsst nehirkalkan0772 5 haftalıkken duyanlari gordukce umutlanıyorum. 1 nisani bekliyorum. Beklemek cok zor. İnşallah duyarim kalp atisini⭐️
nevinbulyaman @nevin34 hayır karından görüldü doktorda şaşırmıştı 😅😂 bebeğim annesi gibi aceleci 3+5 te bebeğimi öğrendim düşünün regl beş gün kala 😅😅
nehirkalkan0772 Ben cumartesi tekrar kan vermeye gidicem kan sonucumun değerinin yükselmesi gerekiyor 1500 olması gerekiyor 31 Mart’ta randevu aldım inşallah ozaman gözükür ya bebek suanki kan sonucum 9034 cumartesj bakalkm kaç çıkacak