kurkmantosuzmadonna nevin34 betadan ziyade son regle göre hesaplayıp 5 ya da 6. Haftada görebilirsiniz.
kelebek_2 nevin34 benim doktorum 1000 i geçince görürsün demişti 6 haftalıkken gittim kese vardı bebek yoktu çok erken gittiğime pişman oldum en erken 7 haftada gidilmeli bence hem kalp atışını duyma şansımız oluyo yinede siz bilirsiniz
nevin34 kelebek_2 aslnda varmı dıye emın olmak ıcın gttım kan verdım bı hafda beklyıcm sanırım gıt gel olacak yoksa🫠
nevin34 kurkmantosuzmadonna yanı 31 gunde adet oluyodum subatta 28 cekyo.ilişkıde tabı martta oldu sadece .doktrlar son adet baz alıyo .aslnda kucuk deglmı
hayalperi nevin34 bence de bekle canım 6 7 haftalarda git artık bu haftalarda gitmeye gerek yok ben ancak randevu bulduğum için 7 sinde gidecem 6+2 falan olacağım o zaman keseyi tek mi görürüm bilmiyorum
kelebek_2 nevin34 sen bilirsin kuzum 🙏🏻sürekli git gel yapma diye dedim ben dediğim gibi 6 haftalıktı gittim 5 haftalık gözükmüyor bebek dedi kese vardı ama boştu sonra 7. Haftada gördük kalp atışını falan
kurkmantosuzmadonna nevin34 evet çok küçük şu an gözükmeyebilir. Tabi yine sizin kararınız ama biraz daha beklerseniz net görürsünüz en azından.
baharsst nevin34 18 martta regl olacaktım. 14 mart 26 idi 19 mart 510 olmuştu 23 martta muhtemelen 2000 olmuştur. 4+5 idi 23 martta.