Feyzanne_ Simayy1 yoook nerde görelim görmedik benimki zaten kesin geç döllenmedir. Bir hafta sonra görürüm diye düşünüyorum
Feyzanne_ kubra010712 yok canım değildi diye biliyorum düşük yaptım ağrılı bir şekilde baya sancı çektim bir yarım gün kadar kanama eşliğinde. Sonra işaret parmağımın ilk boğumu kadardı bir pıhtı şeklinde düştü
Feyzanne_ kubra010712 kimyasal gebelik çok daha basit diye biliyorum arkadaşıma doktoru test yapmış olmasaydın hamileliğini bilmezdin bile adet oldum sanırdın düşürürken demiş. İki ay sonra hamile kaldı tekrar
kubra010712 Feyzanne_ Bende erken öğrendim dün beta 197 çıktı dünden beridir adet görüyor gibiyim zaten çok fena bel ağrım var doktor değerin düşmesini beklicez dedi yarın kan vericem tekrar