Feyzanne_ Merhabalar. 4 yaşında bir kızım var o da geç döllenmeydi 1 hafta geriden geliyordu. Bu da öyledir diyorum ama beta yine de çok çok düşük değil mi normal mi? 3 ay önce düşük yaptım korkuyorum😔
Simayy1 Feyzanne_ benimde geç döllenme son adet tarihe göre 6+4 haftalık henüz keseyi göremedik siz gördünüz mü ben 25 le öğrendim değeri
melisaaaaaaa Feyzanne_ ben 12 ile öğrendim 4+3 Ken 2 günde bir artışı kontrol ettim ve düzenli artış var önemli olan buymuş 4. Testim ve şu an 450 benim şu anda 5+3
Feyzanne_ Simayy1 yoook göremedi doktor 4+5 ve 4+6 da gittim göremediler. Kesenin görünmesi için beta 2000 falan olması gerekiyor dye biliyorum. Bi hafta sonra gitmek gerek doktora
Feyzanne_ Simayy1 yok öyle olduğunu biliyorum da. 80 ya benimki ne bilim düşük geldi anlamlandırmaya calisiyorum🥲
melisaaaaaaa Simayy1 ben de düşük öğrendim o yüzden sordum bu değerle şu an kese görünmesi lazım aslında
Simayy1 melisaaaaaaa vallah dün gittim ama yoğun gaz nedeni ile yeterli görüntü sağlanamadı ben anlamadım sanırım gebelikten ötürü 🥲😅
melisaaaaaaa Simayy1 bir iki güne tekrar gidin bence değeriniz çok güzel Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🌸
Simayy1 melisaaaaaaa gidicem tekrar yarın inşallah görürüm 🙏 inşallah siiznde sağlıklıdır 🙏çokça amin
Simayy1 Feyzanne_ sizin yine iyi ben test yaptım idrar çıkmadı ertesi gün yaptım gözle zor görülür yanı o derece gittim kan verdim 25 le öğrendim
Feyzanne_ melisaaaaaaa yaa kaç haftalıksınız peki şu an, ben bi düşük yaptım ya yine aksilik olacakmış gibi hissediyorum içimi rahatlatmak için soruyorum🥲
melisaaaaaaa Feyzanne_ öğrendiğimde 4+3 tü 12 ydi değer iki günde bir test verdim iki katına çıktı bugün en sonki değer 450 5+4 şu an
Simayy1 Feyzanne_ benim bide kanamam vardı ara ara ona rağmen hrrşet aklıma geldi sağlıksız diye ama kan artışı iyi gidiyor bide keseyi görseydim daha iyi olacaktı siz gördünüz mü ?
Feyzanne_ Simayy1 yoook nerde görelim görmedik benimki zaten kesin geç döllenmedir. Bir hafta sonra görürüm diye düşünüyorum
kubra010712 Kızlar bende bugün 4+6 yım akşam kanamam oldu acile gittik vajinalden baktı kese yok. Kan değerim 197. Kanama devam ediyor. Ne olduğunu anlamadım?