mrykrgc Seda_nur4760 ikisininde kendine göre zorlukları var tabiki vajinal doğum bebek doğana kadar ağrı çekiyorsun sezeryan da doğum yaptıktan sonra biraz zorlukları var ve iyileşmen daha uzun sürüyor tabi bu kişiden kişiye deyişebilir
bbaskal Seda_nur4760 İlk sezaryenimde 1 haftada toparladım ama ikinciyi bekliyorum bakalım bende heyecanlıyım ilki gibi mi olacak ama sürece hakim olduğum için bir korkum yok Allah hepimizin yardımcısı olsun
Hatice_00 Seda_nur4760 aynı ilkte de üç günde ayağa tamamen dikildim ikincide de üç günde evimin işini gördüm iki doğumda da arada bir yaş dokuz ay vardı
annesioglusu1 İlki çok zordu ikinci nasıl olcak bence bende bekliyorum inşallah kolay geçer çünkü bu sefer küçük çocuğum da var bana muhtaç
Seda_nur4760 Hatice_00 2 yaş 1 ay falan oluyor benımkı bakalım nasıl olacak ilki gibi olmaz illaki insan nasıl olduğunu biliyor ona göre hareket eder inşallah
Seda_nur4760 Edizhr ay yok bacıı sezeryanım zaten ben iki yeter Allah olmayana dileyene isteyene versin inşallah canlarını sağ etsin yeter 😘🌸
Prensesmom_ Seda_nur4760 sizin direncinize bağlı biraz 2 sezaryan doğum yaptım ikisinde de çok şükür kalktım ilk günden ayağa şimdi 3 üncü için vajinal doğum istiyorum bakalım pek ümidim yok ama 😂
Seda_nur4760 demirrleydi_ birinci bnm güzeldi ilktı çok heyecanlı idim hemen ayağa kalktım kucağıma alabilmek için bakayım bu nasıl olacak