kbraast Sonek ben detaylıya giriyorum riskli gebe olduğum için asistanlar erkek de oluyor . Doğumda nasıl erkek asistan yada görevli girip çıkıyor mu ?
Sonek kbraast sezeryan oldum ben orada erkek doktor ve asistanlar vardı. Normal doğum odasına bazen açılmayı kontrol için erkek doktorlar gelebiliyor ama çok fazla değil genelde kadın ekip mevcut.