kkevseryakup Cerrahpaşa murat dilmener de dogum yapan var mı dogum ücretlerini hastanede kimseden ogrenemiyorum
aslmoms kkevseryakup ben bu Cerrahpaşa olayını çözemedim zaten. Devlet değil mi orası. Mesela haftaya detaylım var ama ücretli galiba 😅
Sonek aslmoms ben orada doğum yaptım. Bütün kontrollerim ve doğumum orada oldu. Randevu alırken öğretim görevlisinden randevu alırsanız ücret ödüyorsunuz ama polkilinikten randevu alırsanız normal poliklinik muayenesi olarak devam ediyor.
kkevseryakup aslmoms ben detaylı USG ye girdim ama riskli gebelik olarak gittim ve hiçbir ücret ödemedim
kkevseryakup Sonek bende prof pelin hoca da muayne oluyorum proflar sezeryana giriyor mu doğum ücreti ödediniz mi doktorların talep rttigi bir ucret olabilir çünkü hocanın hastası olduğumuz için
Sonek kkevseryakup pelin hocaya sormanız gerekiyor sürekli onda takipliyseniz burada birkça kişide okumuştum ücrer karşılığı ameliyatlara girebiliyorlarmış
kkevseryakup Sonek doktorla konuşup netleseyim o zaman ilk çocuğumda pelin hoca dogumuma girmişti sezeryan hiç ücret odememistim doktor da talep etmemişti sağolsun bu sefer ücret alınır diye düşünüyorum
Sonek hivdart ben doğum süreci ve ekipten memnun kaldım hepsi ilgililerdi. Eşin kalma durumu şu şekilde. Tek kişilik odalar var orada kalırsanıx eşiniz sizle kalabiliyor diğer 2 kişilik odalarda kadın refakatçi olması isteniyor.