Kızlar bu durumu birtek ben mi yaşıyorum . Fikirlerinize ihtiyacım var .Burda kimin yazısını okusam, iştahım açıldı diyo. bende tam tersi. İlk 3 ay mide bulantım çok oldu ilaçlarla durdum neredeyse yediğimi zaten kusuyordum.bir haftada 5 kilo verdim toplamda da 10 kiloya yakın kilo vermişimdir. zaten kilolu gebe kalmıştım . Almayıp vermek doktorumda iyi dedi o dönemde. 23+4 oldum hala aynı kilodayım kilo almadım. Detaylı USG de, Bebek boy olarak da kilo olarak da önde gidiyor dedi doktor. Kaç kilo aldın dedi hiç dedim demekki vermeye devam ediyorsun dedi. Bebek güzel besleniyo dedi. Ama ben çok çabuk tıkanıyorum. Çorba içtim diyelim yanında Sadece yaptığım yemeği az yiyebiliyorum pilav makarna vesaire ekmek asla yiyemiyorum. Yer kalmıyor sanki. 2 öğün yapıyorum bazen belki acıkırım diye yok. Mesela 2 lahmacun yerdim birini zar zor bekleye bekleye bitiriyorum şimdi.. Her gören ne kadar zayıflamışsın diyo üstelik. varmı benim gibi olan?