Sanırım ben biraz kafaya takmaya başladım. Yorumlarınızı merak ediyorum.
Şuan 21 hafta civarındayım.
İlk başlarda 3 kilo aldım. (12.haftaya kadar.) ¾ kilo alıp veriyorum. Artmıyor.
Hatta görenler zayıflamışsın diyor bana. Eşim dahil *
Acaba beslenemiyor muyum ?
Acaba bebek küçük kalır mı ?
Acaba kilo almamakta kötü olur mu ?
Beslenmemde bir yanlışlık mı var ?
Geç döllenme sebebiyle zaten 1,5 hafta geride bebek. Yetişmedi haftasına geçen ay kontrolüme kadar.
2 Nisan detaylı ultrason günüm. Sıkıntı çıkacak diye aklım çıkıyor ..