demirrleydi_ bsrbrkysr184_ süt ateşi çok berbat bişey bir soğuktan titriyor insan bir sıcaktan bunalıyor
bsrbrkysr184_ kvsr1603 canım birşeyde çekmiyor ki bende inanıyorum ilk kızımda Burger çekmişti yemedim şiştim doldum sonra yedim geçti ama şuan hiç öyle bişey yok anlamıyorum
kvsr1603 bsrbrkysr184_ benimde birşey çekmiyordu tuhaftı ama aklıma gelen yiyecekler vardı sonradan anladım birde beyaz lahanayı memelerde bekletin o da iyi geliyor
pimpirikliana bsrbrkysr184_ büyük ihtimal mastit olmuşsun. Bende öyle olmuştum serum taktılar antibiyotik başladılar düzeldim
bsrbrkysr184_ pimpirikliana bugün antibiyotik başladım bende inşallah biran önce geçer hastaneden çıktığımdan beri bi tuafım
bsrbrkysr184_ kvsr1603 beyaz lahana denesem mi ya artık enfeksiyon yaptı galiba ya ilerledi gibi anlamadımm37.9 38.1 oluyordu şimdi 39.7 fln
bsrbrkysr184_ demirrleydi_ ay gerçekten sıcaklıyorum yanıyorum bi an donuyorum çok tuaf bişey ve çok zor gözlerimin içi de yanıyor ateşten kolarım donuyor