Kızlar gece yine bi kötü oldum titremeyle gelen bi donma hissi sonra ateşim tavan 39.7 fln en düşük 38.1 bugün. Antibiyotik başladım bu süt ateşi mi yani anlamıyorum bugün göğsümün altı kaburgalarım ağrıyor hapşırırken bile batıyor hiç böyle oldunuz mu sıcak olduğumu hissediyorum ayaklarım donuyor napcam bilmiyorum 🥺