atiyeunlu hulyakn aradan 2 gün geçmesi lazım aşkım artışını öyle anlarsın bekle 2 gün daha öyle ver ama sende 2 haftalık falan gebesin
hulyakn atiyeunlu ay atiye agzin bal yesin inşallah oyledir. İnşallah benimkinin artisi da böyle olur. Su serptin icime Allah razı olsun
Sevimlianne_adayi hulyakn Canım ben düzensiz oluyorum 35/45 gün arası o yüzden bugün 42 inci gün deyim
birmesele baharsst son regl tarihimiz aynı bugün beta vermiştim 1380 çıktı muayene de hoca alttan bakmadı, bi hafta sonra gideceğiz , rahim duvarı kalın bu da iyi birşey dış gebelik vs. İhtimali yok dedi , haftayı iple çekiyorum 😌
baharsst birmesele super. Aiy nasıl geçecek bu gunler hiç bilmiyorum. Allahin izniyle kalp atışını duysam cok rahatlayacam
birmesele baharsst inşallah canım bende aynı vallahi 3 ay önce dış gebelik geçirdim 1 sene öncede 2 aylıkken kalbi durmuştu, kaygı heyecan sevinç karma karışığım inanki..
baharsst birmesele cok geçmiş olsun. İnşallah cok güzel haberler alalım. Mübarek cuma akşamı allahim bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin ❤️
atiyeunlu hulyakn aşkım sen çok erkek vermişsin de ondan artışı görememişsin sen salı günü git artmış olacak beta 🥰 sağlıcakla gelsin inşallahh🩷
hulyakn atiyeunlu inşallah. Gec dollenme dedikleri oldu diye umit ediyorum umarım guzel haberle gelicem 🙏🏻